martes, 29 de diciembre de 2009

Pràctica amb Audacity, GIMP i Windows Movie Maker




Per fer aquesta pràctica individual, he utilitzat els següents programes: Gimp, Audacity i Movie Maker.
Primer amb Audacity vàrem gravar la nostra veu recitant un poema curt que abans havíem escollit. Amb la col·laboració com a veu de la meva novia.
Amb el Gimp vaig escollir la imatge i vaig modificar la seva mida.
Finalment amb el Windows Movie Maker, vaig carregar la imatge i la gravació de so i les vaig posar juntes mentre calculava el temps. Alhora vaig crear com a títol part de la poesia, que vaig dividir en tres parts i per separat el títol.  Vaig calcular el temps escoltant una i altra vegada la gravació i finalment la vaig guardar com a pel·lícula.
La veritat és que em va costar moltíssim aconseguir fer bé aquesta pràctica, ja que per penjar el muntatge al bloc, després de gravar-lo com  pel·lícula, vaig haver de penjar-lo al youtube, per després extreure el codi html i enganxar-lo en una nova entrada.
Valoració personal
Són tres programes  molt interessants per separat,  i crec que és molt profitós poder-los utilitzar els tres alhora. D’aquesta manera trobem un ús conjunt dels tres, i alhora un nou ús. La part que no m’ha agradat tant potser és que em sembla bastant complicat utilitzar els tres programes junts. Tot i això, l’experiència ha estat de profit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario