sábado, 26 de diciembre de 2009

Pràctica amb diapositives



Aquesta és una pràctica feta de manera individual aprofitant les noves tecnologies per fer un muntatge d'un dels meus hobbies, el futbol.
Mitjançant el Power Point, he obert una imatge per diapositiva, li he posat un títol i un subtítol.
Per a cada títol he posat una forma lliure o preestablerta i he canviat el tamany, color de lletra i color de fons.Després he retocat les imatges fent-les més fosques i posant l'ombra a tots els costats de la imatge.
Per acabar he posat una música que em sembla motivadora per donar el toc final a la presentació i posat un temps determinat per a què les diapositives canviin soles.


Valoració personal
La eina Power Point em sembla molt útil i aplicable a tot allò que volguem explicar o ensenyar com a eina de suport d'una presentació o simplement com a presentació.
A més podríem dir que amb aquesta eina podem fer una presentació de tot allò que se'ns passi pel cap.

El problema que tinc, és que no puc pujar la presentació que he fet al Google Docs, perquè no em detecta el document. I llavors no la puc penjar al bloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario